fredag 11 januari 2013

F.R.E.D.A.G!


 Bilder Pressmaterial IKEA

Äntligen fredag!

Ska bli hur skönt som helst att slippa gå upp så tidigt ett par dagar.

Har lite planer för helgen som jag hoppas jag ska hinna påbörja och nu på förmiddagen ska jag iväg och bli lite stylad...Ska bli hur skönt som helst... Och välbehövligt för oj vad vinter och mörker tar på energi och krafterna.
Tror dock att jag kan springa i helgen för min förkylning börjar äntligen dra sig tillbaka och även det halsonda... 
Så det var nog klokt att ta det lite lugnt.

Dessa bilder från IKEA låg i mailen igår och visar februarinytt från företaget.
Det kommer bla att bli färgstark förvaring, Billy bokhyllor i orange och blått i begränsad upplaga, textilier med inspiration från svenskt gammalt hantverk och så dessa fina rottingfåtöljer som syns under.
 Hur fint vore det inte med ett gäng sådana stolar runt ett rustikt matbord i obehandlat trä... Och så lite fårskinn på det!
Hur inbjudande som helst!


Må bäst!
Och köp en blomma eller två för nu är det ju faktiskt FREDAG!

Kram
M

8 kommentarer:

Maria i Lilla villa vita sa...

Trevlig helg kära du!

Jag hoppas också snart få ge mig ut på mina löprundor igen. Den där envisa förkylningen vill liksom aldrig försvinna. Hoppas på att nästa vecka!

Stor kram Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina stolar, får nog bli en tur till Ikea när dom kommit in och kolla dom live. Låter skönt och bli ompysslad och staylad.
Ha en härlig helg
Kramar
AnnaMaria

Casa of Mia sa...

IKEA kan! Jättefint! Önskar dig en härlig fredag kram

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Va skönt det låter att bli ompysslad och stylad.
Som du skriver så är denna årstid ganska så energikrävande.
Skönt att du känner dig bättre.
Jag ska definitivt köpa en blomma.
Ha en fin fredag.
kram kram
Jessica

Designe sa...

Hej! Ser att vi inspireras av samma mail idag men med olika bilder! :) så snygga miljöer de fotat i!

Ha en härlig helg och klart man köper sig en blomma idag! Kram :)

AnnaHelena sa...

Fredagsblommor är något som jag alltid försöker att ta med mig hem, men i dag blev det inga. Har fortfarande så fina azaleor kvar sedan i julas, men nu börjar jag längta efter pärlhyacinter och andra vårblommande lökar. I morgon blir det en tur till "min" plantskola!
Ha en riktigt trevlig helg!

Kram // AH

Viola sa...

Läckra bilder....här vintern tagit över på allvar igen...brrrr.....ha en fin helg, nu ska jag snart öppna butiken, kram

Tusenfröjd sa...

Fina stolar fast med en retrokänsla över dem... Jag tror vi har sett dom innan:-D Lite 70-tal...
Ha det bäst /Liv