tisdag 10 juli 2012

En tisdags uppdatering!



Jamenvisst passar den bra in på gården bakom butiken!
Min morbror och mosters härliga gamla bil där den stod så fint parkerad när de var inne och shoppade!



Hej Svejs Tisdag!


Oj vad dagarna rusar i raketfart.
Jag har fullt upp med att fixa fram möbler till alla hål som uppstår i butiken när det säljs...
Det är så roligt, men jag är också den typen som inte gillar när det är oordning så allt måste repareras bums när möblerna valsat ut... Fiffas, fixas... För hur kul är det som kund att komma till en "plundrad" butik...nja...men det blir det i nuläget ibland!

Förutom att fixa med möbler så har jag hunnit lägga in några nyheter i nätbutiken.
Bla dessa vita superfina marockanska sittpuffarna i skinn!


Sen har vi fått hem sååå fina magnet anslagstavlor från Nordal...

Som snygga tapeter!





Hängs i fina matchande sidenband och bilder/kort fästes förslagsvis med de söta små fjärilsmagneterna!

Nehej, nu ska jag ta mig i kragen, och samtidigt som jag har ett öga på Allsång på Skansen, skriva ner och maila över beställningen på höstens/vinterns Green Gate  kollektion. Jag har i alla fall bestämt mig för vilka godbitar jag vill köpa in.
Bara det är ett framsteg (när man velar och typ vill ha allt!)

Dessa angenäma beslut man måste ta...


God Kväll på er!

PS; Har lovat skriva några recept från lördagens servering...
Det kommer! 

1 kommentar:

Elna sa...

Vilken häftig gammal bil och skinnpuffen är så fin. Ha en bra kväll.

Kram
Elna