tisdag 12 juni 2012

Sommarljuvligheter!


Tinas solbrända hand radar upp sommarhärligheter från Pearls for Girls!
Korall är bara så läckert...


Hej Mina Vänner!

Hur mår ni idag?!

Hoppas solen skinit över er också!

Hos oss har det varit rena sommarkänslan igen och det gör gott långt in i själen!

Här ikväll så har jag precis kommit in från en härlig joggingrunda i kvällssolen så nu är jag en extra glad mamma! (För det ger mig sån energi!)

Idag har vi haft besök av fina Tina från Pearls for Girls som lade upp sommarkollektionen i butikens lilla kök...

Vi har redan handlat av denna kollektion men behövde påfyllning och ville titta närmre (och klämma och känna!!) så då susade Tina förbi.


Haha, vad kul vi har...(Kolla inte på stöket i hörnan, där är det ingen som hinner fixa till det i dessa bråda tider!).

Påfyllningen av smyckena kommer på fredag vilket passar perfekt för jag har en Olivia som önskat sig ett visst smycke som sommarlovspresent...


Ljuvliga sommarsköningar bland berlockerna!


 Paket ligger travade på bordet i bakgrunden och väntar på att hämtas, söta rara goa Tina visar allt fint...

Lite beslutsångest får jag alltid då...(!).
Fast det är ju bara att köpa in allt man gillar själv!
 Det utgår jag alltid ifrån!

Ha en fin fin kväll!
Här ska vi smaska på jordgubbar!

KRAM
M

2 kommentarer:

Mamma C sa...

Jisses så svårt att välja, av så mycket fina smycken.
Kram Mamma C

No34 sa...

Så mycket snyggt!! är själv lite dålig på att använda i alla fall långa halsband då barnen får dom i huvudet och ansiktet när jag jobbar...*skratt* Hos mig blev det stavgång istället för löparvända igår kväll, kram Kate!