måndag 16 april 2012

Nya väskor!





 Uppdaterat med nya väskor och lite nya färger i nätbutiken!
Även påfyllning utav några av de andra färgerna jag haft innan!
Detta är min dagliga favoritväska.
Superpraktisk tro mig!


Goddag!

Här är jag i städa och röjar tagen idag!
Känns så skönt att flytta om och damma och städa lite...
För ja, det finns hörnor som inte blir lika ofta omstylade som andra.
Men idag är jag på G med det!

Snart ska jag köra hem till min lille son som legat ensam hemma och varit småkrasslig (feber hela helgen).
Är det ödet som barn till egen företagare?
Att få vara ensam och sjuk?
Fast jag ringer förstås hem ofta och faktiskt har jag en säng på kontoret också, i den har "alla" barn fått vila ut när de varit dåliga. Men det är ju såååå tråkigt att behöva ligga här och vara sjuk...

Ha en fin fortsättning på måndagen!

KRAM!

9 kommentarer:

House number 11 sa...

Så vackra rosor och väskor!
Dina bilder igår var magiska!
Så fina!
Kram Jenny

Casa of Mia sa...

Så fina väskor och rosor, kram

Lilla Majken sa...

Härliga bilder. Hoppas han tillfrisknar snart!

Kram Therese

Vitt hus med svarta knutar sa...

Härliga väskor i härliga färger! Tror att det skulle vara svårt att välja en;-)

Synd att grabben är krasslig, det verkar som en andra omgång av influensa grasserar.

Ha det så gott!
Kram,
Regina

HEMLÄNGTAN sa...

Hoppas han kryar på sig snart! Det verkar vara många som är sjuka igen. Var det kylan som gjorde det tro...

Och kardemummakakan som du visa nedan måste jag göra. Min man älskar kardemumma.

Hoppas allt är fin med dig!
KRAM

LOPPISLIV sa...

Hejsan sötaste Mariette! Har läst ikapp inlägg här som jag missat nu, så ledsen jag blir för din skull att du råkat få negativa kommentarer. Din blogg är ju bara såå positiv, och ger massor av inspiration, skickar en stor styrkekram till dig :-))

Stackars lille gossen, hoppas han kryar på sig snart! Kardemumma kakan såg så himla god ut, den får jag nog testa jag med :-) Snyggt kök dina föräldrar sätter in, blir nog toppenfint!!

Ha en toppenfin måndag!!
Kramen Paula

Malin`s Diner sa...

Hej,

Tråkigt med sjuka barn. Här är det jag som är sjuk för tillfället, halsfluss. Det värsta är att barnen kan ju bli smittade av mig, men det får vi hoppas vi slipper.

Kram Malin

Källeboda lantliv sa...

Kikar in till dig nu .. Har inte läst bloggar på några dagar .. Tänkte skickat dig en värmande kram när jag såg inlägget om din negativa kritik .. Visst blir man ledsen .. Men ta inte åt dig .. Du har en jättefin inspirerande blogg .. Fortsätt så .. Kramar Jeanette.. Förresten fina väskor ..

Mamma C sa...

Inte kul när de små är krassliga. Hoppas att febern ger med sig snart.
Kram Mamma C