söndag 25 mars 2012

Idag är jag gästbloggare hos...

 Hej Vänner!

Hoppas ni har en strålande blå himmel och en mysig söndag!

Idag har jag den stora fina äran att få vara gästbloggare på en härlig blomsterblogg!

Vill ni läsa så hittar ni det här på Svenska Blomsterbloggar!

 Har ni fyllt era krukor med vårens sköna blommor?

Denna kruka var en utav dem jag hade med på påskinspirationskursen i tisdes kväll i min butik.
Vi jobbade lite med hönsnät, halm och vårblommor och annat påskinspirerat!
En jättetrevlig kväll med glada  skratt och fina dekorationer!

Ha nu en go dag!
VI SES!

Och glöm inte, sista dagen med fraktfritt i nätbutiken!

KRAM!

4 kommentarer:

Weronica - Living by W/Days and Weekends sa...

Tack för jättefin inspiration! Vill göra något liknande med hönsnät nu till påsk. Fin söndag!

Casa of Mia sa...

Så jättefint, kram

STENLYCKA sa...

Så vackra du har gjort i din kruka!
Måste kolla Svenska Blomsterbloggen!
Här har vi också vackert väder, grannen kom med en bukett vitsippor, tror det går lite för fort.... hänger inte med i blomsvängarna.
Ha det så gott, jag har precis gottat mig med våfflor som min kära man har fixat. Våffeldagen, sommartid så mycket det är att hålla reda på....
Kram Raina

Elna sa...

Vackert och tack nu vet jag hur jag ska rädda mina tulpaner från rådjuren.

Kram