torsdag 2 februari 2012

Hålla ångan uppe!

 Nu när det är vacker vinter och bitande kallt så känns det som att jag inte kan leva utan mina pulsvärmare!
De är så goa och värmer verkligen superbra!
Plus att de passar till alla kläder!
 Så mitt tips om du är en frusen människa, skaffa ett par pulsvärmare!

När jag får upp ångan riktigt (dvs jobbar lite extra!!)så ställer jag av dem... Och då står de så här gulligt på disken...
Så händer det att en kund norpar dem för att prova,-det är mina säger jag då vänligt..oj, snabbt tillbaka med dem...
De är ju frestande fina så jag förstår att de vill prova...*haha*...
 Redan fredag imorgon...
Vad ska man göra för nåt gott till fredagsmyset då tro...
Är inne i en riktig bakperiod så nåt lär det väl bli!
Ha en go dag!

*Uppdatering!!!* Ni var många som gillade dessa och jag har köpt mina av denna kvinnan! (Klicka på länken så kommer ni till hennes hemsida!)

16 kommentarer:

Anneli sa...

Dina pulsvärmare ser mycket sköna ut med den goa ullen inuti!
Snygga dessutom.

Jag har letat upp mina hemmavirkade nu i dessa kalla tider.
Det har liksom inte behövts förrän nu.

Kramar Anneli.

Chokladvillan 1910 sa...

Super läckra, dem gillade jag ! ;)
Huvva nu är det kallt ! Behövs verkligen , vi har 16 grader inomhus. Får leta fram ett par virkade i ull...
Kram Anki

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Åh va skönt, såna skulle jag verkligen ha som alltid fryser.
Hade ett par torgvantar en gång i tiden men de slet jag nog ut.
Ha en fin kväll.
Kram kram
Jessica

Unknown sa...

Hej!
Såå fina och gosiga! Kan tänka mig att man blir lite beroende av dem, våra handleder vill ju ha värme.

Tofsar har jag börjat tycka om igen. Hade ju det på tidigt 90 tal!

Kram Anna

Rut och Signe sa...

Jättefina. Jag har ett par i ull och fårskinn som går i vinrött. De köpte jag av en torghandlare för ett par år sedan på sommaren, hihi. Men de använder jag titt som tätt när jag är lite frusen.

Ha en mysig fredag, kram Marie

Maria sa...

Nu har jag läst ikapp mig lite hos dig. Mycket fint du bjuder på. Och dina pulsvärmare är ju så söta. Jag är en varm person så detta är tyvärr inget för mig....då dör jag av värmeslag. Lite synd tycker jag för det är så fint. Ha de gott kram Maria

Johanna Stålros sa...

Jättesnygga- du får helt enkelt göra några stycken och sälja till oss avundsjuka;) hihi Kram

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så snygga! Fårullen gör att dom ser så varma och goa ut också.
Kramar
AnnaMaria

Vintage House sa...

Så läckra helt min stil.....
ha en härligt kväll
kram
sandra

mammaxtre sa...

Pulsvärmare, det är nyheter för mig. Adrig hört om tidigare. Fina var dom och säkert ursköna.

Ha det gott

Anna sa...

Roligt att ha hittat till din fina blogg! Otroligt vackra pulsvärmare! Så fina med fårskinnet!

Kramen!

Mamma C sa...

Mycket fina och snygga pulsvärmare.
Kram Mamma C

Källeboda lantliv sa...

Sådana hade jag med behövt så frusen som jag är .. Man kan väl hitta dom på basarer .. Hemgjorda hantverk .. Jag har gått förbi dom .. Men smulor nog stannat .. Så fina .. Jag är glad att du är tillbaka å kikar in .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Viveka i Bläckhornet sa...

Meeeeeen vilka underbara pulsvärmare!
Snälla, berätta var man kan köpa
dem. De är ett måste för mig :)

Kram Viveka

Unknown sa...

just precis såna som jag skulle vilja ha!!! ljuvliga! jag har stickat och virkat ett antal åt mig men sådana där av fårull å läder har jag inte ens sett tidigare! VAR får man köpa dem??
ha en trevlig helg
susanne

Anonym sa...

Härliga pulsvärmare! Just nu stickar jag ett par som kommer få lite fårulls känsla. De värmer verkligen gott.
Trevlig helg!
Marita i Björkhagen