måndag 14 november 2011

Inspireras av...

Alla bilder danska Femina

Har ni kommit in i någon pysselstämning ännu?
Jag har försökt hinna med lite av den varan idag, men de där möblerna ropar på mig också, man vet inte vart man ska börja...

Visst kliar det i fingrarna när man ser vackra bilder?!
Alla behöver vi inspiration ibland och dessa små godingar njuter jag av idag, så de får avsluta måndagen...
 Blir det en grön jul, eller en vit jul i år?


Hoppas, hoppas,
 att den perfekta inramningen,
snön,
hinner falla till jul...

Så var det Godnatt!/
*Mariette*

6 kommentarer:

EvaB sa...

Visst ligger vi i startgroparna? Men det är som du skriver lite andra saker att göra först. Jättefina inspirationsbilder, tack för dem! Jag tyckte det var fint med träddekorationen. Något att tänka sig kanske.

Hulda sa...

Så skjønne bilder! Dette var virkelig inspirerende.

gamla skolan sa...

Vackra och inspirerande bilder !
Kramar // Susanne ♥

annashusidingtuna sa...

Hej!
Efter de 2 senaste årens snö rikedom så känner jag mig fortfarande vääääldigt mätt på snö....julkänslan har infunnit sig tidigare år då det inte funnits snö så jag är faktiskt glad om jag slipper snö ärligt talat..Den känslan förstärks av att se dina fina julbilder utan snö, de med snö...då började ag frysa hihihihi
Ha en bra tisdag.
Kram Anna

Unknown sa...

nice pictures and decorations

Vintage House sa...

Hej
Fanastiska bilder och en sådan på första bilden ska jag göra i år...
ha en go dag och ja nu blir det jul för hela slanten.....
kram
sandra