fredag 25 november 2011

Goa ni!


Godkväll där ute alla sötnosar!

Jag kan vara sååå trött när jag kommer hem, men får jag bara komma ut och springa en runda, sen har jag massvis av energi och kraft igen, och det har jag nu! Känner mig stark till tusen!!!

Vet ni, jag får så många fina och härliga kommentarer pga av denna blogg! Det är uppskattat ska ni veta!
Många är ni som säger att den är sååå fin, att jag skriver sååå fint osv, roligt och gulligt av er att säga så! (För man kan ju lika gärna säga inget & låtsas som att man inte läser...)

Igår fick jag denna härliga kommentar när jag var i full fart med att måla möbler; "Du kanske är som en Duracell kanin?" *haha*, den var rolig...
Kanske kan verka så ibland, men tro mig jag har mina begränsingar... En väldigt vanlig kommentar är "Har du fler timmar på dygnet än vi andra?" och "Jag fattar inte hur du hinner allt?"

Svar;Jag är effektiv och envis och vill väääldigt mycket och är typen som gillar att hålla igång, plus att jag ställer stora krav på både mig själv och andra! PLUS att jag i butiken har bästa bästa hjälpen i min mamma!!!

Bilden nedan;
Nej, jag sover inte, jag ler åt allt trevligt ni ger mig tillbaka som mina söta rara läsare, -som också kommer och besöker mig i butiken en del av er!
När advent knackar på dörren är vi många som vill ha något nytt på dörren. Så därför blir det lite mer kransinspiration...
Kransarna nedan ska hänga i ett köksfönster, (beställda).

Här hemma har jag också kransar i köket, -enris blev det i år med vita band...

 Och ännu en stor krans, den ska jag hänga på butikens ytterdörr...
Nu blir det Idol och mys!

Ha det bäst!
KRAM
M

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!Som jag sagt innan finns den bästa butiken i knäred.Helt underbar.Ni är alltid så glada och gulliga även om mina 3 tokiga barn är med.Ni är bara bäst.Man blir så glad och varm i hjärtat efter ett besök hos er.Ni är underbara.Kramisar Anna(och 3 tokiga barn)..

Norregård sa...

Ha det bäst goa Mariette:))

Kram Malin

AnnaHelena sa...

Det är ju så att en del bloggar ALLTID har fina och inspirerande inlägg - däribland DIN! Blir alltid glad av att titta in här! :)

Kram // AH

Hella sa...

Hej Mariette, det är en av dagens höjdpunkter när du har ett nytt inlägg. Alltid vackra bilder som inspirera och alltid ett par kloka ord.
Tack för det , jag önskar dig och din familj en trevlig första advent
Kram
Hella