fredag 15 april 2011

Härligt hem!

Bilder Hus & Hem

Detta hem föll mig i smaken mycket!
Härliga färgglada detaljer till ljus och lätt inredning, sånt gör mig så glad!
Superfräscht och personligt i den gamla villan med snickarglädje och kakelugnar...




Pojkrum som inspirerar.
Vi har tre stora kartor liggandes, borde ta mig i kragen och åtminstone rama in den ena och sätta i Erics rum. Och den där belysningen,- slingor och punktbelysning...ja, det går hem hela året för mig! Även här glada färgrika detaljer! *I like*







Jag har IKEA;s maskros lampa i köket, här finfin i sovrummet... Stolar som nattduksbord är också min grej.



Visst var det mycket snygga lampor i detta hem?!

Jag älskar lampor, vid min senaste födelsedagspresent så var det någon som undrade; "Har du inte tillräckligt med lampor nu?"
Nej, serru, jag behöver fler!

Godnatt!
Mot lördagen...

2 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig et herlig hjem! Mange lekre og fine farger og interiørdetaljer. Likte det jeg også.

ANETTESHUS.COM sa...

Herlig og inspirerende!!

Vil ønske deg og dine en riktig fin helg og en SUPER start på påskeuken!!

STOR klem
Anette:)