torsdag 24 mars 2011

Silvriga ägg och annat härligt!

Halloj!

Hoppas ni haft en solig och fin dag...nu är det verkligen vårkänslor, så vad är det för snack om blötsnö...det vill man inte ens tänka på! Det ska fortsätta vara soligt och underbart!

Idag har det varit full rulle från morgon till kväll!

 Jag har bla tagit fram uuuunderbara ägg som blänker och ser så där härligt lyxiga och goa ut!

Jag har inte tagit fram alla påskgrejer, men det som går i andra färger än gult är roligt att plocka fram nu för att förstärka våren. Och sen är det ju alltid så att det är roligast innan, efter en högtid vill man bara ha  bort det, inte sant...

Jag hoppas att jag hinner lägga in lite ägg och annat nytt i min nätbutik imorgon.

En del av det jag skyltat med idag på dessa bilder ligger där redan. Och mer "gott" kommer det....
Ni får en liten bildkavalkad här idag!



Längtar tills man kan börja sätta ut olivträden i trädgården...


Dessa notställen kom igår från PB Home, de ska också in i nätbutiken.


Nu när jag visar bilder från min butik så kan jag ju skriva att ni kan hitta det i nätbutiken också, det är lite nytt det!

Det ska inte bli tjatigt, men min blogg handlar ju både om vårt hem och min butik och lite allt annat däremellan också! Och så kommer det att fortsätta att vara.


Gamla bestick i växterna!


Helt ljuvliga hängen till påskriset, eller året runt. Jag gillar det där med bling bling...*

Och så en massa härliga ägg förstås...


Over and out!
Vi ses!
Kram Mariette

5 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så mycket fint, känns helt rätt och pynta med lite ägg nu. Det är ju lika mycket vårpynt. Du tar så jättefina foton på allt också, läckert.
Kramar
AnnaMaria

HEMLÄNGTAN sa...

Hej vännen! Hur går det med allt? Visst känns det skönt nu när invigningen varit och det bara är att köra på. Tycker du är duktig!

Förra året hade inte jag påsksaker i webbutiken men testade lite grann i år. Det har sålt över förväntan måste jag säga. Var lite osäker på hur mycket folk firar och pyntar på påsken. Själv så är vi dåliga på att pynta här hemma.

Ha en fin kväll!
Kram, Jenny

IsJa sa...

Nu har jag tittat genom heeela nätbutiken och det finns sååå många saker jag skulle vilja köpa. Tänker på det ett slag innan jag lägger in en beställning, men jag klappar, tjoar och tjimmar och niger för dig som tar hand om allt! Du är fantastisk!
Kram

Signe 1 sa...

stooooort grattis av öppningen av din bedårande butik vännen, vad duktig du har varit!! förstår att det ligger mycket slit och mycket kärlek bakom, är så impad!!!

det blir nog att jag klickar hem nåt snart, hihi...

ta hand om dig!

kraam s.

gamla skolan sa...

Så mycket fina saker ! Visst kan man väl plocka fram lite ägg och små saker redan nu !
Önskar dig en riktigt trevlig helg !
Kramar // Susanne ♥