måndag 28 mars 2011

Buddha

Buddha in the house!

Godmorgon!

Idag strålar solen från en vacker himmel. Av gårdagskvällens snöblandade syns inte ett spår! Tack och lov.

Jag gjorde många inlägg igår som inte gick att publicera eftersom blogger krånglade. Det var kan man säga en liten hyllning till våren och den härliga trädgårdsdag som var igår.

Men idag får det bli nåt annat.

Jag tror bestämt att en Buddha måste flytta hem till oss, det är så snyggt i inredningen.

Denna Buddha hamnade med på bild när jag fotade till webbutiken i fredags, en sån spetsar jag på till vårt hem...

Hoppas solen lyser på dig också!

Kram Mariette

6 kommentarer:

Vintage House sa...

Hej
Verkar som många har problem.
Så härligt snyggt...
ha nu en toppen dag.
kram
sandra

Anonym sa...

Jättefin Buddha som väcker habegär:-)

Norregård sa...

Hej!
har försökt kommentera hos Dig innan idag...nu äntligen gick det!

Buddhor är coola, Filip samlar lite;o) Kanske skulle fota en dag!

Kram Malin

AnnaHelena sa...

Jättefin Buddha! Jag har stått och kännt på "Buddhor" i ett par års tid, utan att ha slagit till. Men jag vill ha en riktigt stor och tung, och det är ju ganska dyra, därav tvekan. (Fast jag brukar alltid ge efter till slut när jag önskar mig något riktigt mycket... :-)

Kram // AH

Karin A sa...

Fina bilder och jag håller med det är vackert med buddhor. De skapar någon slags rofylldhet. :) Usch och fy för snö, idag var det dock vår igen!

Kram Karin

HEMLÄNGTAN sa...

Håller med dig, det är verkligen snyggt!

Skönt att snön försvann så fort. Nu får det räcka med snö tycker jag.

Kram, Jenny