fredag 4 juni 2010

Blomstrande dagar!

 Godmorgon Solsken!

Fredag i Juni och fullt med solsken på den blå himlen, kan det bli så mycket bättre?!

Igår plockade jag in ett fång syrener och satte i en vas i stora rummet. Vilken doft... En utav de absolut bästa! Älskar att trycka ner näsan i dem och riktigt dra in doften, (som för att minnas den lite bättre till andra kallare dagar).

Brukar ni se på TV4 progammet "Halv åtta hos mig"? En lite dum tid visserligen att försöka passa ett program, och speciellt sommartid, men det är så kul att kika in hos folk!
 Igår var de i ett hus med supercharmig och lantlig inredning, spontant och personligt. Jag tappade hakan lite där framför TV;n och bara;" Men åååhhh kolla, ser ni, hallå" Ingen annan snappade upp min fascination, de tyckte väl inte det var lika betagande....*hihi*.. Men jag sög in alla detaljer. Det är så härligt att bli inspirerad!

Nu önskar jag er en fin FREDAG! Plocka in lite blommor och njut!
Kraam!

8 kommentarer:

Dona blogg sa...

Fina bilder, som alltid!
Jag lyder ditt råd och plockar in blommor och njuter denna soliga, sköna fredag!

Ps. Mail till dig!

Kram Pernilla

ååååååååå sa...

Jaa det såg jag med! Hur mysigt som helst var det. =)
Din blogg blir man oxå inspirerad av..*ler*

Trevlig Helg!

Kram Verra

UlricaA sa...

Ha en riktigt skön helg i solen!!!!!!

Vintage House sa...

hej,
synd att man missade det programet, kanske finns få nätet.
Här har det plockats blommor förfullt syren är så underbara.
ha en ljuvlig helg
kram
sandra

Stjärnor & Champagne sa...

Har missat halv åtta hos mig denna vecka annars ser vi det jämnt, typiskt....Syrener är underbara tyvärr håller dom på att vissna redan. Ha det gott kramkram A

Helen sa...

Hej!
Jag älskar också att ta in blommor och sätta i vaser. Jag har vaser överallt. Det hör liksom sommaren till. Ha en fin helg.
Kram/Helen

Huset vid ån sa...

Visst är det härligt att köra ner näsan i ett fång syrener! Minnena av examen o sommarlov.....Trevlig Söndag! kram Therese

StrandviksVillan sa...

Alltid lika vackra inlägg hos dig!
HÄR får man inspiration minsann!

Nu ska jag ta och gå ut i trädgården också :)