torsdag 11 februari 2010

Griffeltavla med lite kärlek!

Igår kväll blev min griffeltavla i köket klar! Jag var givetvis tvungen att skriva något direkt! Lite tips till Alla ;s dag kanske...


Gör något romantiskt...

Idag har vi varit hos doktorn och fått medicin till Eric som låtit som en hund som satt i halsen de sista nätterna... Det låter som att ingen luft kommer in, otäckt. Akut bronkit...Men nu tror vi det ska bli bra med medicinens hjälp!. Jag kör mellan butiken och hemmet, tack snälla söta mamma som jobbar och ställer upp jämt! Vad gjorde jag utan dig?!


Kolla här fönster på väg in i köksväggen...Jippie!!

Ha det bäst!

11 kommentarer:

Signe 1 sa...

Fyy vad jobbigt, hoppas han snabbt kryar på sig!!!

Och vilken bedårande griffeltavla, jag gillar massor!:-)

Ta hand om dig!

Kram Sofia♥

vita drömmar och svarta tassar sa...

Usch och fy för hosta!!hoppas han krya på sig med mammas hjälp att skämma bort lite extra;)
Va spännande med fönstret...
Ha en bra vecka
kramen
wivi

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Viklen härlig ide med griffeltavlan! Jag har en liten sådan... ska skriva något fint där..
Och så snyggt det blir med ett fönster... tänk om man kunde ha det...
Kram
Marie

annashusidingtuna sa...

Det kommer bli såååååå fint med infällt fönster!!!!!!!Avis är bara förnamnet så vill jag med ha!!!!
Stackars din pojke!!!!Vår stora son har haft problem med det han också när han var mindre, vad fick din pojke för medicin?
Hoppas verkligen att det blir bättre för honom!!!!
Kram Anna

Home No.1 sa...

hej! Hoppas han kryar på sig inget vidare det där!!!
och ja vad gjorde man utan sin mamma?
Läckert med griffeltavlan kan ju vara en påminnelsetavla om att man inte ska glömma varann ;-)
och förnstret bli jättesnyggt ska bli roligt att se fortsättningen.
Kram Annica.

Mariette sa...

Hej!
Hittade hit via en annan blogg, såg att vi har samma förnamn.. Det är ju inte alldeles vanligt :)
Du har fantastiskt fina bilder på din blogg, jag blev fast här!
Hälsn. Mariette

fröken knopp sa...

Vilken underbart fin griffeltavla..o vilka ljuvliga tips inför alla hjärtan dag..:)

Krya på dig kramar till sonen din..:)

Varma kramar Elin

annashusidingtuna sa...

Lepheton hade min son också och den är bra!!
Kram Anna

Vita rosor och förgätmigej sa...

Stackars Eric! Jobbigt när det kommer på nätterna... Åh, så spännande att se hur det blir med fönstret.
Kram/ Anna

Jes/Vita villa vila sa...

Fy vad jobbigt! Ja dessa baciller, man blir så trött.

Önskar dig en fin helg!

Jättehärlig griffeltavla med söta budskap!

Kram Jes

LOPPISLIV sa...

Hejsan! Hoppas han kryar på sig...

Så snyggt ni har gjort i ert kök, fönstret i väggen kommer att bli underbart. Och vilken skilland det gjorde på luckorna...jisses alltså! Kul att se, Stora Griffeltavlan var en härlig idé. Läste om att ditt mailkonto blivit kapat. Vet du...jag fick precis samma mail, och visst såg det riktigt ut, mailet såg ju ut att komma från Windowslive team!! Det jag reagerade på var just uppmaningen att lämna ut mitt password och att mailavsändaren såg ut att ha något konstigt privatnamn och slutade med hotmail.com, sen reagerade jag på att de inte skrivit korrekt svenska också, mitt mail hade något stavfel. Så jag slängde det...som tur var!! Huuu så otäckt, ja det gäller att vara på sin vakt minsann. Skönt att någon kunde hjälpa dig rätta till problemet. Ha en fin dag. Kraaam Paula